
Ontdek ambachtelijk Kampen
Sinds kort kan iedereen de Kampen Stadsgids app downloaden. De gratis app neemt je mee langs een ambachtelijke route aan de hand van een puzzeltocht vol boeiende vragen en interessante weetjes. De gemeente Kampen en Kampen Marketing willen inwoners en bezoekers meer leren over het cultureel erfgoed in de stad en de rijke geschiedenis van Kampen laten beleven.

Ontmoetingsfonds

Op de koffie bij de burgemeester
Donderdagochtend 12 april werden de ambassadeurs, gastheren en gastvrouwen van Kampen ontvangen in het stadhuis door de burgemeester. Waarom? Gewoon om samen een kop koffie te drinken en elkaar beter te leren kennen!

Opbrengst cultuurcafé
Vorige maand hebben we met meer dan 80 enthousiaste Kampenaren tijdens het jaarlijkse Cultuurcafé ideeën verzameld voor de invulling van de komende themajaren 2018 (Nederland Waterland), 2019 (Gouden Eeuw) en 2020 (75 jaar bevrijding).
De volgende stap is het omzetten van deze ideeën naar concrete plannen. In het Toeristisch Platform Kampen zijn de eerste plannen inmiddels gesmeed voor 2018.
De volgende stap is het omzetten van deze ideeën naar concrete plannen. In het Toeristisch Platform Kampen zijn de eerste plannen inmiddels gesmeed voor 2018.

Opbrengsten workshop Hanzejaar Kampen
In 2023 vindt het Hanzejaar plaats. Tijdens het Hanzejaar staan de negen Hanzesteden in Oost-Nederland een jaar lang in het teken van het Hanze-gedachtengoed. Op 1 juli 2022 hebben we in Kampen samen nagedacht over de mogelijkheden.

Over een maand Open Bedrijvendag in Kampen
Met nog een maand voor de boeg, komt de Open Bedrijvendag Kampen goed op stoom. 11 bedrijven en organisaties doen mee aan dit evenement, dat op 25 maart in Kampen plaatsvindt. Daarom is nu een wachtlijst voor een 2e editie in 2024 ingesteld.

Over Kampen Partners
Wij vormen samen de stichting Kampen Partners. Sinds onze oprichting als Kampen Marketing in 2015 de formele citymarketing organisatie van de stad Kampen. Wij willen mensen gelukkig maken.

Overzicht resultaten eerste halfjaar 2019

OVK en Kampen Marketing leggen strategische samenwerking vast
Tijdens het Kampen Marketing Koffiemomentje op 4 juni hebben Fré Helleman (voorzitter van OVK – de vereniging voor binnenstadsondernemers in Kampen), Jan Troost en Thomas Klaphake (bestuursleden van Kampen Marketing – de citymarketingorganisatie van Kampen) in De Eenhoorn een overeenkomst ondertekend waarmee de coördinatie van binnenstadsevenementen door de OVK wordt overgedragen aan Kampen Marketing. Het is een eerste formele stap in de koers die de organisaties samen willen varen om citymarketing en binnenstad strategisch en structureel aan elkaar te verbinden.

Pagina niet gevonden

Participeren in Hanzestedencampagne

Participeren in Hanzestedencampagne 2019