Vakjury en publiek verkiest Hanzesteden Marketing boven Den Haag en Utrecht MarketingTijdens het jaarlijkse congres wordt de Netwerk Citymarketing Award uitgereikt aan de meest succesvolle en bijzondere case in de citymarketingbranche en Hanzesteden Marketing is de winnaar van 2018. Zowel de vakkundige jury als het publiek heeft Hanzesteden Marketing verkozen boven de inzendingen van Gemeente Den Haag en Utrecht Marketing.Zowel de jury als het publiek heeft gekozen voor Hanzesteden Marketing om de bijzondere manier van samenwerking tussen Hanzesteden Marketing, lokale citymarketingorganisaties, regiomarketingorganisatie en NBTC Holland Marketing. Voorzitter van het zeskoppige juryteam Erik Braun: "Voor buitenstaanders lijkt het logisch de rijke historie van de Hanze te gebruiken, maar het in praktijk brengen met zoveel partners is een uitdaging. De jury was tevens zeer blij dat de nadruk is gelegd op de beleving van de Hanzesteden. Na een pittige discussie is er toch unaniem gekozen voor het concept van Hanzesteden Marketing."
Maandag 19 februari 2018
|
85 keer bekeken