
Aan de slag met themajaren 2024 - 2034
Aansprekende themajaren blijken een accelerator voor allerlei nieuwe terugkerende activiteiten te kunnen zijn. Binnen Kampen wordt zo het organiserend vermogen en de onderlinge samenwerking vergroot. Bovendien kan het onderscheidende imago van Kampen hiermee worden versterkt en de trots op Kampen groeien. Daarom willen we in samenspraak met jullie een meerjarenagenda opstellen, gevuld met themajaren die aanleiding geven tot verdere versterking van de onderlinge samenwerking. Doen jullie ook mee?

Aan de slag om de Duits-Nederlandse Hanze te laten beleven

Aandacht voor 100 jaar Zuiderzeewet
Organiseer je een activiteit, evenement of expositie die te maken heeft met de inpoldering van de Zuiderzee? Dan maken de Provincie Flevoland en Kampen Marketing graag extra reclame voor je. Want in 2018 staat onze marketingcommunicatie helemaal in het teken van Nederland Waterland en daar hoort de viering van 100 jaar Zuiderzeewet ook bij.

Aantal cruiseschepen in Kampen bijna verdubbeld

Aantrekkingskracht Hanzesteden
Graag delen we ook onze marktkennis met u. Bijvoorbeeld over de Hanzesteden. De Hanzesteden hebben een grote aantrekkingskracht voor toeristen en recreanten:

Actief aan de slag met het ontwikkelen van hanzeproducten

Afstudeeropdracht: Imago onderzoek citymarketing Kampen

After party

Al Das Andere Holland partner?

Alleen Samen campagne

Arjen wint Kado bonnen

B&B Het Geheim van de Molenaer op NPO1