In coronatijd kwam een eind aan de maandelijkse Koffiemomentjes die Kampen Partners organiseerde bij De Eenhoorn Koffie & Thee. Na het goedbezochte Champagnemomentje op 6 januari jl. heeft de citymarketingorganisatie besloten deze traditie op de eerste maandagochtend van de maand weer in ere te herstellen. De eerstvolgende meeting zal op 3 februari tussen 9 en 10 uur plaatsvinden.
Ondernemend Kampen heeft dit jaar weer volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Of je nu kunstenaar of kroegbaas bent, directeur of detailhandelaar, vrijwilliger of veteraan: je bent van harte welkom bij de verschillende netwerkevenementen die we in 2025 voor jullie organiseren.
De online portal VisitKampen.nl is voor Kampen Partners een belangrijk communicatiemiddel. In dit artikel een overzicht van de bezoekersaantallen van het afgelopen jaar op deze website én van de socials.
De kogge was een zeilvrachtschip waarmee in de late middeleeuwen producten tussen de verschillende Hanzesteden vervoerd werden. In de jaren 90 van de 20e eeuw is een 14e eeuwse kogge gereconstrueerd op de Koggewerf in Kampen. De afgelopen 25 jaar maakte de Kamper kogge al vaartochten in binnen- en buitenland als enige varende kogge in Nederland. In 2025 maakt de kogge zich op voor een unieke tocht naar de noordelijkste bestemming ooit: Visby op het Zweedse eiland Gotland.
Bij deze nodigen we jullie van harte uit voor de nieuwjaarsbijeenkomst die we samen organiseren op maandagochtend 6 januari 2025.
Ondernemend Kampen is van harte uitgenodigd met ons mee te denken bij het maken van een Lokale Economische Agenda voor de gemeente Kampen. Bekijk het programma voor het rondetafelgesprek Brede Welvaart op 19 november. Je aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.
De BOK heeft een bijzondere weggeefactie gestart voor kinderen in Kampen die dit goed kunnen gebruiken: deze kinderen kunnen op zaterdag 23 november om 19.00 uur gratis een feestelijke boottocht maken met Sinterklaas.
Nu ook met Hartelijke Hanzestad cadeaubonnen van Kampen Kado!
Binnen Kampen Partners is er met ingang van het komende semester plek voor een meewerkstagiair(e) Citymarketing. Wij zijn de stichting Kampen Partners, de citymarketing- en promotieorganisatie voor de gemeente Kampen. Met gerichte activiteiten en campagnes worden bezoekers, bedrijven en bewoners naar Kampen getrokken en krijgen ze relevante informatie op logische momenten en plekken aangereikt. Ons team vervult hierin vooral een initiërende, coördinerende en faciliterende rol. Om de succesvolle marketing van Kampen de komende tijd te continueren, zijn we op zoek naar een talentvolle, enthousiaste en ondernemende junior marketeer, oftewel een:
Meewerkstagiair(e) Citymarketing (M/V)
bij voorkeur 36 uur
Dit jaar staat het Glazen Huis in Zwolle en doen we als hartelijke Hanzestad natuurlijk ook mee aan 3FM Serious Request, jij toch ook?
Ons huidige strategische meerjarenplan 2021-2025 is niet meer op alle vlakken actueel.
Op woensdag 25 september kwamen ruim 200 enthousiaste ondernemers uit de binnenstad van Kampen bijeen na het ontvangen van een mysterieuze uitnodiging. Tijdens deze bijzondere avond ontvouwden burgemeester Sander de Rouwe en citymarketeer Roeland Tameling een inspirerend programma met als centrale doel: Kampen transformeren tot de hartelijkste Hanzestad ter wereld in 2027. Met praktische voorbeelden en tips werd duidelijk gemaakt hoe de stad nóg gastvrijer en vriendelijker kan worden.