
Schipperslatijn workshop
Voor alle vrijwilligers van Kampen Marketing zijn een serie van drie workshops georganiseerd. Tijdens de afgelopen workshops waren we vooral bezig met gastvrijheid en communicatie stijlen onder leiding van Hester Timmerman en Roeland Tameling. De laatste sessie staat ook alweer op de agenda voor 25 juni.

21 juni om 12.07 start Zomer in Kampen
Op donderdagmiddag 21 juni exact om zeven over twaalf start de zomer in Kampen officieel. Op dat moment kan iedereen op www.zomerinkampen.nl de nieuwste voorpretfilm van Kampen Marketing bewonderen en profiteren van gratis zomerse uitgaanstips.

Het beste idee van Kampen
Op woensdagavond 20 juni organiseren Kampen Marketing, gemeente Kampen, de OVK en de provincie Overijssel het tweede stadscafé van Kampen. Tijdens deze avond maken mensen die een goed idee hebben om de binnenstad van Kampen verder te versterken kans op een Stadscheque t.w.v. € 2.500,-. Dit kan door tijdens het Stadscafé Kampen het idee te presenteren.

OVK en Kampen Marketing leggen strategische samenwerking vast
Tijdens het Kampen Marketing Koffiemomentje op 4 juni hebben Fré Helleman (voorzitter van OVK – de vereniging voor binnenstadsondernemers in Kampen), Jan Troost en Thomas Klaphake (bestuursleden van Kampen Marketing – de citymarketingorganisatie van Kampen) in De Eenhoorn een overeenkomst ondertekend waarmee de coördinatie van binnenstadsevenementen door de OVK wordt overgedragen aan Kampen Marketing. Het is een eerste formele stap in de koers die de organisaties samen willen varen om citymarketing en binnenstad strategisch en structureel aan elkaar te verbinden.

Privacy statement

Het internationale Touroperator Congres komt naar Zwolle
Van 8-11 oktober host Zwolle het internationale Touroperator Congres van het NBTC. 100 internationale touroperators uit 9 landen worden door het NBTC ingevlogen om contracten te sluiten met Nederlands toeristisch aanbod. Plaats van ontmoeting is Zwolle. Een enorme kans voor de stad om opgenomen te worden in het aanbod van deze touroperators. We liften daarmee mee op het marketingbereik van deze touroperators en krijgen de mogelijkheid om structureel meer buitenlandse bezoekers te trekken.

Huisstijl

Al Das Andere Holland partner?

Gezocht: Citymarketing stagiair(e)
Binnen Kampen Marketing is er met ingang van het komende semester plek voor een meewerkstagiair(e) Citymarketing. Wij zijn de stichting Kampen Marketing, de citymarketing- en promotieorganisatie voor de gemeente Kampen. Met gerichte activiteiten en campagnes worden bezoekers, bedrijven en bewoners naar Kampen getrokken en krijgen ze relevante informatie op logische momenten en plekken aangereikt. Kampen Marketing vervult hierin vooral een initiërende, coördinerende en faciliterende rol. Om de succesvolle marketing van Kampen de komende tijd te continueren, zijn we op zoek naar een talentvolle, enthousiaste en ondernemende junior marketeer, oftewel een:
Meewerkstagiair(e) Citymarketing (M/V)
36 uur
Meewerkstagiair(e) Citymarketing (M/V)
36 uur

Kampen Marketing zoekt onervaren gidsen
Om nieuwe inwoners nader kennis te laten maken met de gemeente Kampen zoekt citymarketeer Roeland Tameling vrijwilligers die hun persoonlijke rondleiding door Kampen willen geven. Ervaring is daarom nadrukkelijk NIET vereist.
Kampen wil een hartelijke Hanzestad zijn, ook voor nieuwe inwoners. Daarom roept citymarketing organisatie Kampen Marketing mensen uit de hele gemeente op om nieuwelingen ‘op sleeptouw’ te nemen. Ze mogen hun favoriete plekken laten zien, dus echte persoonlijke ervaringen delen in plaats van een rondje langs de toeristische hoogtepunten van Kampen.
Welkom in Kampen
Kampen wil een hartelijke Hanzestad zijn, ook voor nieuwe inwoners. Daarom roept citymarketing organisatie Kampen Marketing mensen uit de hele gemeente op om nieuwelingen ‘op sleeptouw’ te nemen. Ze mogen hun favoriete plekken laten zien, dus echte persoonlijke ervaringen delen in plaats van een rondje langs de toeristische hoogtepunten van Kampen.

Het citymarketing verlanglijstje
Wie heeft er zin om de komende raadsperiode Kampen nog beter op de kaart te zetten? Daarvoor doen we graag deze drie suggesties:

Duitse feestdag vieren in Nederland
Marketing oost heeft de afgelopen maanden met ondernemers en organisaties gesproken over de kansen en mogelijkheden van de promotie van activiteiten op de Duitse markt in 2018 en 2019. Samen willen zij heel Oost-Nederland op de kaart zetten bij de Oosterburen. Er is een factsheet samengesteld waarin te zien is welke verschillende activiteiten Marketing oost gepland heeft voor het jaar 2018. De eerste activiteit die op de planning staat is Fronleichnam, een Duitse feestdag op 31 mei a.s.