
Kampen leeft met water

Koe in beeld

Koffiemomentje stopt

Voorlopige resultaten onderzoek evenementen

Kampen Marketing Zomer Update

Jan Troost wint Stadscheque t.w.v. € 2.500,-
Tijdens het tweede Stadscafé Kampen heeft het plan voor Kampen goodiebags de verkiezing voor Het beste idee van Kampen gewonnen. Het winnende plan is een idee van Jan Troost, die in Kampen onder meer actief is als voorzitter van de Tourist Info. Daar ontstond de behoefte aan een tas die kan worden uitgedeeld aan toeristen.

Schipperslatijn workshop
Voor alle vrijwilligers van Kampen Marketing zijn een serie van drie workshops georganiseerd. Tijdens de afgelopen workshops waren we vooral bezig met gastvrijheid en communicatie stijlen onder leiding van Hester Timmerman en Roeland Tameling. De laatste sessie staat ook alweer op de agenda voor 25 juni.

21 juni om 12.07 start Zomer in Kampen
Op donderdagmiddag 21 juni exact om zeven over twaalf start de zomer in Kampen officieel. Op dat moment kan iedereen op www.zomerinkampen.nl de nieuwste voorpretfilm van Kampen Marketing bewonderen en profiteren van gratis zomerse uitgaanstips.

Het beste idee van Kampen
Op woensdagavond 20 juni organiseren Kampen Marketing, gemeente Kampen, de OVK en de provincie Overijssel het tweede stadscafé van Kampen. Tijdens deze avond maken mensen die een goed idee hebben om de binnenstad van Kampen verder te versterken kans op een Stadscheque t.w.v. € 2.500,-. Dit kan door tijdens het Stadscafé Kampen het idee te presenteren.

OVK en Kampen Marketing leggen strategische samenwerking vast
Tijdens het Kampen Marketing Koffiemomentje op 4 juni hebben Fré Helleman (voorzitter van OVK – de vereniging voor binnenstadsondernemers in Kampen), Jan Troost en Thomas Klaphake (bestuursleden van Kampen Marketing – de citymarketingorganisatie van Kampen) in De Eenhoorn een overeenkomst ondertekend waarmee de coördinatie van binnenstadsevenementen door de OVK wordt overgedragen aan Kampen Marketing. Het is een eerste formele stap in de koers die de organisaties samen willen varen om citymarketing en binnenstad strategisch en structureel aan elkaar te verbinden.

Privacy statement

Het internationale Touroperator Congres komt naar Zwolle
Van 8-11 oktober host Zwolle het internationale Touroperator Congres van het NBTC. 100 internationale touroperators uit 9 landen worden door het NBTC ingevlogen om contracten te sluiten met Nederlands toeristisch aanbod. Plaats van ontmoeting is Zwolle. Een enorme kans voor de stad om opgenomen te worden in het aanbod van deze touroperators. We liften daarmee mee op het marketingbereik van deze touroperators en krijgen de mogelijkheid om structureel meer buitenlandse bezoekers te trekken.