Nieuws

 
Primeur: beleving bezoekers wordt voortaan visueel gemeten
Kerst in Oud Kampen maakt als eerste Nederlandse evenement gebruik van het visuele reviewproduct Seeviews. Aan bezoekers wordt op 16 en 17 december a.s. gevraagd om via de Seeviews-app hun mening te geven over het evenement in de vorm van foto en video.
Aandacht voor 100 jaar Zuiderzeewet
Organiseer je een activiteit, evenement of expositie die te maken heeft met de inpoldering van de Zuiderzee? Dan maken de Provincie Flevoland en Kampen Marketing graag extra reclame voor je. Want in 2018 staat onze marketingcommunicatie helemaal in het teken van Nederland Waterland en daar hoort de viering van 100 jaar Zuiderzeewet ook bij.
Corporate website
Sinds kort is de website www.kampenmarketing.nl actief. Op deze site vind je allerlei informatie over de stichting Kampen Marketing. Bijvoorbeeld:
  • Wie zijn er betrokken bij de organisatie?
  • Hoe kunnen we je helpen?
  • Wat is het laatste citymarketing nieuws?

Heb je nog verbetersuggesties? Ik verneem het graag van je via r.tameling@kampenmarketing.nl.

Promostunt
Kampen Event Academy
Officiële opening Winter in Kampen
Het toeristische winterseizoen is in Kampen officieel geopend door wethouder Geert Meijering. Met een druk op de knop van zijn smartphone opende hij de mobiele website www.winterinkampen.nl. De opening vond plaats tijdens het maandelijkse Kampen Marketing Koffiemomentje, waar ook tientallen ondernemers aanwezig waren.
Meer bereik
City Cheques
Ze liggen inmiddels in verschillende winkels, maar op 6 november worden ze officieel gepresenteerd: de City Cheques van Kampen. City Cheques zijn kortingsbonnen waarmee je een jaar lang kunt profiteren van leuke aanbiedingen en kortingen in winkels, restaurants, theaters, musea en nog veel meer. Ze worden ook uitgedeeld aan nieuwe inwoners en zijn verkrijgbaar bij de Tourist Info punten in de stad.

Kampen op RTL 4
Opbrengst cultuurcafé
Vorige maand hebben we met meer dan 80 enthousiaste Kampenaren tijdens het jaarlijkse Cultuurcafé ideeën verzameld voor de invulling van de komende themajaren 2018 (Nederland Waterland), 2019 (Gouden Eeuw) en 2020 (75 jaar bevrijding).

De volgende stap is het omzetten van deze ideeën naar concrete plannen. In het Toeristisch Platform Kampen zijn de eerste plannen inmiddels gesmeed voor 2018.
Onderzoek onder ondernemers
Kampen Marketing werkt de komende maanden aan een marketingstrategie gericht op bedrijven. Het moment is namelijk aangebroken om het imago van Kampen ook bij (nieuwe) ondernemers op bedrijventerreinen te versterken, wat onder meer zou moeten leiden tot verhoging van de omzet uit verkoop van bedrijven kavels met 10% in 2018 t.o.v. 2016.

Winter in Kampen

Deel deze pagina

twitter logo facebook logo linkedin logo