Nieuws

 
Te koop
Omdat er in Kampen bij de Hanzedagen 2017 veel gasten en bezoekers worden verwacht, is het fijn een vriendelijke welkomsgroet voor je winkel te hebben liggen. Wanneer deze door de hele stad herhaald wordt, zal de boodschap zeker lang bij de bezoekers blijven hangen.
Internationaal maritiem promoteam
Om de Internationale Hanzedagen ook onder de aandacht van Duitse en andere toeristen te brengen, heeft Kampen Marketing een internationaal maritiem promoteam ingesteld. De Kampen ambassadeurs gaan met hun schepen onderweg naar verschillende Europese havensteden om de mensen daar te vertellen over de Hanzedagen. Dit spektakel vindt van 15 tot en met 18 juni plaats in Kampen.
We gaan de app testen!
Facebook.com/hanzestadkampen
We begonnen 1 december 2015 met 2006 likes. 1 januari 2016 stond de teller op 3899. Begin dit jaar stond de teller op 6158 likes. En nu? Kijk zelf maar op www.facebook.com/hanzestadkampen.

Hoe doen we dat?

· We plaatsen elke dag een bericht.

· We werken met de hoofdthema’s: Water, Natuur, te doen, Hanzestad, Actueel.

· Iedere maand kiezen de fans van Hanzestad Kampen de nieuwe Omslagfoto op Facebook. Een echt “turf” moment.

· De Kamper Taaltoets komt 2 keer in de maand voorbij. Daar wordt ook grif op gereageerd.

· En we proberen steeds meer de mensen ook naar de website te krijgen door het plaatsen van content van stad.kampen.nl
E-learning modules
Tourist Info in bestuur Kampen Marketing
Presentatie toeristisch marketingplan
Maandelijkse evenementenkalender
Evenementenkalender
Beeldbank Evenementen in Kampen
Online
Contact

Deel deze pagina

twitter logo facebook logo linkedin logo