Zomercampagne Kampen uitgelicht tijdens digitaal congres Marketing Oost

Maandag 14 december 2020 | 88 keer bekeken

De MarketingOost Symposium Week vanaf 23 november biedt kort maar krachtige "inspiratiepraat" tijdens online 12-uurtjes. Laat je tijdens deze 12-uurtjes bijpraten door sprekers uit binnen- en buitenland over het thema: Bewuste bestemmingen: omdenken in tijden van corona.

Op woensdag 25 november komt Jos Hogenbirk van Kamper Events in beeld bij het onderdeel ‘’Lokale praat’’. Hij blikt terug op een bijzonder zomerseizoen met de bucketbar, pop-up Tourist Info, bootjes verhuur etc. En daarnaast was er in de stad natuurlijk ook nog het mooie weekprogramma van Kampen Partners en Tour Reevediep in het buitengebied etc. Kijk voor een geheugensteuntje onder meer op https://www.kampenpartners.nl/nieuws/327-bijzondere-tourist-info-voor-zomergasten.html.


Je bent van harte uitgenodigd om mee te kijken en mee te luisteren, meer informatie staat op https://www.marketingoostsymposium.nl/dagprogramma/.


Veel plezier bij de digitale symposiumshow van Marketing Oost. Met Kampen in de schijnwerpers op 25 november!

Zomercampagne Kampen uitgelicht tijdens digitaal congres Marketing Oost

Deel deze pagina

twitter logo facebook logo linkedin logo