Ondernemers Kampen jagen klanten weg

meer ondernemersnieuws
Bewaar
Delen
Woensdag 23 november 2022 | 294 keer bekeken

Op 17 november vond het Business Event Kampen 2022 plaats.

Klanten wegjagen

“Klanten hebben voortdurend het gevoel dat leveranciers hen het liefst zo snel mogelijk zien verdwijnen. Om de schijn op te houden zijn er de voorbije -pakweg- veertig jaar miljarden geïnvesteerd in het verbeteren van de omgang met klanten. Opeenvolgende  generaties computersystemen, tientallen hypes (zoals de klantreis en de net promoter score) en eindeloze trainingen en workshops. Maar het heeft allemaal niets opgebracht. Hoe kan dat? Laten we nu eindelijk eens eerlijk zijn: we willen dat gedoe van klanten gewoon niet!”

Daarmee startte Guido Thys zijn presentatie over Klanten Wegjagen. “Spam de e-mailbox van je klanten vol, laat ze eindeloos wachten, geef ze nét niet wat ze willen, mijd oogcontact, volg het voorbeeld van de natuurtalenten in je organisatie en doe gewoon waar je zelf zin in hebt”. Het zijn maar een paar tips die werden meegegeven aan de ondernemers die deelnamen aan het Business Event Kampen 2022.

Deze bijeenkomst werd op 17 november gehouden bij Europarcs De IJssel Eilanden met ongeveer 200 bezoekers. En het was dankzij de tips van Guido Thys meteen de minst hartelijke ondernemersmeeting in de geschiedenis van Kampen. Nou ja, afgezien van de gezellige ontmoetingen tussen oude en nieuwe bekenden. En de warme woorden van wethouder Bas Wonink, die de aanwezigen een hart onder de riem stak in deze uitdagende economische tijd. En de steun die de Regio Zwolle toezegde om de mismatch op de arbeidsmarkt te verkleinen. En de goede samenwerking tussen de ondernemersverenigingen die het evenement organiseerden met hulp van Kampen Partners. En de aankondiging dat in 2023 een Open Bedrijvendag Kampen wordt georganiseerd. En de ondersteuning van het Heropeningsfonds Kampen en alle andere medemogelijkmakers. En de boeiende rondleiding over het recreatiepark. En de photobooth actie van Kamper Events. Maar verder was het echt de minst hartelijke meeting ooit.

Daarom willen we de volgende organisaties niet bedanken:

Met een bijzondere vermelding voor Present-It, die ons op het laatste moment uit de brand heeft geholpen (dus veeeeel te klantgericht was eigenlijk)

En alle anderen die we niet willen bedanken natuurlijk!

 

Deel deze pagina

twitter logo facebook logo linkedin logo